Present!

Fick present av min älskade sambo ikväll! Han har varit iväg och jobbat på annan ort idag och jag har mått allt annat än bra :-( mitt högra knä har perioder då det mer eller mindre ger upp. I höstas resluterade det i 2 kortisonsprutor och ett antal veckor på kryckor. Idag var det dags igen! Ska till läkaren imorgon eftermiddag, har dock redan sagt att jag inte vill ha ytterligare en spruta. Men iaf så svängde sambon förbi Biltema och shoppade denna till mig:

image34


image35

Så nu kan jag ta med mig mina saker på ett ännu bättre sätt! Har sedan tidigare en röd väska på hjul med tillhörande necessär. Jag som typ alltid vill ha allt i svart :-) Lite svart är det på den här oxå...

Har även fotat mitt projekt jag började med i söndags, uppdelningen på färg för allt. Här kommer mitt resultat:

image36

image37

Nu ska jag redigera mina lo:s jag fotat ikväll innan jag kan ladda upp dom. Kunde ju inte låta bli att scrapa ett par ikväll heller :-)

Imorrn ska jag fota ytterligare 2 vårtecken! Så håll utkick!

Kram i blåsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0