Skön lördag...

hade vi igår!  Frukosten åt vi på favvo-caaféet i lugn och ro. Mums! Efter det var vi runt och kollade på nytt soffbord. Jisses! Vad det finns mycket att välja på. Och då har vi ändå valt att inte ens åka till IKEA... Vi åkte iaf sist ut till en lokal handlare ca 1,5 mil härifrån och det första bordet vi ser när vi kliver innanför dörren är verkligen ett vi kan tänka oss! Så nu ska vi fundera lite och sen kanske vi slår till.

Åkte hem och åt lite lunch och sen var jag så trött att jag somnade ca 1 timme :-) Sen var det dags att göra sig iordning för att gå ut och äta och bowla! Skitkul! :-) Åt god plankstek till middag *mums* Bowling är inte jag är sååå bra på, men det är ju så kul! Men jag flåsade sambon i nacken igår faktiskt :-)

Nu ska jag fixa oss lite god brunch - bacon, ägg, kaffe, rostat bröd m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0