Äntligen helg.... :-)

Åh så skönt med helg! Kunde inte ha kommit mer lägligt just nu. Smet ca 30 min tidigare igår, tyckte jag kunde få göra det efter att ha jobbat länge i torsdags. Kom hem och satte mig vid skrivbordet och började scrapa lite :-) Ska göra klart lo:n under dagen, fota och lägga upp den här. Varför jag inte gjorde klart den igår var för att jag och sambon bestämde oss för att gå på after work istället! Otroligt mysigt! Fick sällskap av sambons syster som är på besök. Ännu trevligare! Vi träffas ju inte så ofta, mennär vi gör det är det alltid lika trevligt! Sen körde hon hem oss, hon fortsatte till föräldrarhemmet. Då blev det tacos och Så ska det låta. Skön fredagskväll med andra ord! :-)

Här kommer bilden på namnsdagskortet jag gjorde till kompisen C på hennes namnsdag.

image51

Får be om ursäkt för den dåliga kvaliteten på bilden, laddade över den till datorn först idag. Lite sent att fota om :-)

Solen skiner - jag kanske skulle ta en kortare promenad för att testa knäet...

Ha en bra lördag i solen så skrivs vi! Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0