Fotat dagens skörd!

Så har jag fotat och fixat med dagens skörd! Först ut är ett kort som sambon tog på oss, dvs mig och Anna när vi satt och scrapade i köket idag :-)

image42

Min ena svägerska fyller år på onsdag så jag gjorde ett kort till henne idag. Riskfritt att visa då hon inte läser bloggen. Tagen på baksidan drar hon upp och där står det "Grattis på födelsedagen önskar N och M." Enkelt och bra! :-) Hon blir lycklig bara hon får ett kort från oss vet jag. Tacksamt!!!


image43


Har även gjort 4 lo till Silwerstars skisser som ligger på hennes sida. Har fotat dom ikväll men orkar inte fixa till dom i PS ikväll. Är helt slut. På väg att bli sjuk kanske? :-( Har varken tid eller lust med det!

Anna och jag har iaf pratat mkt idag om träffen som Landstoken har dragit samman och som går av stapeln 19-20 april. Längtar!!!! Jag kommer vara hemkommen från semestern då, förhoppningsvis med nyframkallade bilder att scrapa oxå! :-) Ska se till att spara ihop pengar att shoppa för då, tänkte jag för ett par veckor sen. Så jag bestämde mig för att sälja lite saker på Tradera. Och vips har jag en bra grundplåt till träffen! :-) En sak som kommer införskaffas då är en Cuttlebug! Tjoho! Färgen är väl inte någon favvo, men nu har jag suktat efter en CB sååå länge att jag tänker slå till.

Nähä, sängdags för mig nu. Ha en bra vecka så skrivs vi! Kramiz.

Kommentarer
Postat av: Lilo

Ser ut som en mysig liten scrapträff! =)

2008-03-03 @ 10:29:56
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0