Jobbar!

Väldigt sällsynt att jag jobbar kväll. Händer kanske max 5 gånger på ett helt år. Är väldigt bortskämd med det, jag vet! Men jag har haft min beskärda del av att jobba sent och konstiga tider. Men när det händer så här sällan och jag får kompensation för det senare är det helt ok. Hinner dessutom med lite annat, tex schemaläggning inför sommaren. Börjar verkligen brinna i knutarna!

Idag på lunchen flyttade jag tillbaka alla mina scrapsaker till skrivbordet igen. Var så trist och ensamt att sitta själv i köket medan sambon satt vid skrivbordet i vardagsrummet! Ska bli skönt att få sätta sig där imorgon igen och pyssla lite. Längtar! :-)


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för kommentaren i min blogg! Hoppas du får en skön pysselstund imorgon.

2008-03-06 @ 18:45:58
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0