Namnsdagskort!

Ikväll har jag inte haft ork eller inspiration till att göra speciellt mycket! Trist. Men såg i almanackan att Camilla har namnsdag på fredag och då kom jag på att jag skulle göra ett kort till en kompis med just det namnet. Hon blev mamma för 3:e gången i höstas och jag tycker hon är värd lite uppskattning! Är otroligt imponerad av henne! :-) Tyvärr så bor vi alldeles för långt ifrån varandra för att kunna träffas i tid och otid. Men till sommaren ska jag/vi åka upp till dom och hälsa på i huset!!! Lovar! Hur som helst, kortet är fotat men jag kan inte lägga ut det här ännu. Tror att hon kanske läser här ibland och då vill jag inte förstöra allt genom att visa kortet. Är det så kanske gumman?! :-)

Nu ska jag strax krypa ner under täcket. Är supertrött idag och har en låååång dag framför mig imorgon. Blir nog inget scrapat imorgon. Men fredag kanske?!?!! Har börjat fundera på ett par olika lo:s som jag kanske bara måste göra på fredag....

Ha en bra fortsatt onsdag och en ännu bättre torsdag!

Kramiz, Mahlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0