Åh så skönt att det är fredag!

Så otroligt välbehövligt med 2 dagars ledighet! Har haft så ont i mitt knä idag, trots smärtstillande :-( Gick "bara" 45 min tidigare från jobbet och direkt hem till sängen där jag fortfarande ligger. Bästa sambon gick och hämtade mitt paket som kom idag från Scrapperiet. Härligt med lite nya mönstrade papper! Blev genast sugen att sätta mig och skapa lite! :-) Men, det ska jag inte. Det får vänta till imorgon då Anna kommer hit. Hade tänkt rikta in mig på påskkort imorgon, men det kommer nog göras någon/några lo oxå.

Annars blir helgen lugn för mig. Ikväll blir det till att titta på Så ska det låta och imorgon blir det Melodifestivalen. Är väldigt spänd på att höra både Linda Bengtzings och Charlotte Perrellis låtar! Blir väl säkert någon skräll imorgon oxå, det har det ju blivit hittills i varje deltävling.

Bjuder på en bild från vår resa till Ronneby Brunn för snart 5 år sen! *ops* Värst vad tiden går! Den resan var en present från sambon till mig, fyllde 25 då. Lätt gissat - jag fyller 30 snart. Hur det ska firas? Det märker ni! :-)

image41

Nu ska jag njuta av en skön fredagkväll med sambon och äta god mat och dricka nåt gott.

Ha en bra helg så skrivs vi! Kramiz!

Kommentarer
Postat av: elsamaja

Oj vad den bilden får mej att längta efter att åka dit igen, en av kompisarnas föräldrar bor i Ronneby, så vi har varit ner dit en par gånger, och jag vill dit igen.

2008-03-03 @ 13:01:11
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0