Ännu fler vårtecken :-)

Idag sken solen från en nästa klarblå himmel! Och temperaturan orkade upp till ca 7 grader. Härligt! Dessutom var jag ute på årets första cykeltur idag. Helt ok måste jag säga. Men vad ont i baken jag har nu :-) Hittade ju fler vårtecken på gården igår som jag fotade idag. Tyvärr är det skugga stor del av dagen, men bilder blev det.

image39

image40

Hoppas bara inte att det kommer någon köldchock nu. Inte sugen på kyla nu! Vill har sol och värme! Och det får jag snart. Bara en dryg månad kvar *längtar*

Ikväll blir det inget scrapat, är alldeles för trött. Har flängt mellan tandläkaren, jobbet, sjukhuset, jobbet och sen hem idag. *pust* Så ikväll blir det bara lite surfning och tidigt i säng.

Kanske, kanske blir det en mini-scrapträff i helgen! Kul!

Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0