2 nya lo:s

Lyckades fota två nya lo jag gjorde i lördags när jag var hos Anna och scrapade. Inga kanonbra bilder, men scannern och jag pratar inte samma språk, scannern och datorn pratar verkligen inte samma språk. Ska se om vi kan lösa det under helgen kanske, sambon och jag.

image6

Kalmar Slott, bilden är tagen på juldagen 2006 på en mysig promenad.


image7

Bild från bilen på vägen ner mot Elafonisos, Kreta. Tillbringade 1 vecka där oktober 2006 och vi hade verkligen riktig otur med vädret. Den enda gången vi lyckades få sol var när vi körde över 2 timmar till just Elafonisos. :-( Scrapade en bild till alltomscrap.se cc, som visar vårt urusla väder! Ska försöka fota den idag.

Frukostdags och sen jobbet igen!

Ha en kanonbra onsdag så återkommer jag troligen ikväll med rapport från dagens träning!

Kommentarer
Postat av: lisbet

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Såg att du var ny på allt om scrap och vill önska dig välkommen

Ha en skön dag

2008-01-16 @ 13:24:51
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tack så mycket för din kommentar.. Är lite nyfiken på vem du är?

2008-01-16 @ 17:48:13
URL: http://hendeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0