Har gjort...

2 olika kort ikväll. Det ena kommer jag troligen skicka in till Landstokens korttävling. Är ingen större kortmakare, men tycker det är kul att göra för husbehovet :-) Ska dock sätta mig ner i veckan och kolla igenom ordenligt på Kortmakarens hemsida och beställa några stämplar tror jag. Är kul att få göra något annat än enbart lo:s. Kommer visa kortet till tävligen här när jag fotat och skickat in det.

Det andra kortet blev ett impulskort till sambon. Han mår inte så bra heller, kanske sjukstuga tillsammans på g? Iaf så tyckte jag att han behövde lite uppmuntran!

Sängdags! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni inte blir så sjuka, själv sitter jag med huvudvärk och ont i halsen. Troligtvis en kraftig förkylning på G...

2008-01-23 @ 10:58:56
URL: http://alsjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0