Ingen bra måndag...

dessvärre! Fick ont i ryggen redan igår kväll. Försökte lätta upp det med smärtstillande och vetevärmaren, men utan effekt. Lyckades iaf få sova någorlunda inatt. Idag på dan tog jag smärtstillande igen, men har nog aldrig varit med om att det tagit närmare 3 timmar innan effekten kommit... så när jag kände att den kom laddade jag på med nya tabletter. Fick bort smärtan så pass att jag kunde ta en långsam promenad ikväll. Har en läkarordination som säger att jag ska promenera och träna trots smärta. Känns lite bakvänt ibland, men jag har de sista veckorna lyssnat mer på detta och börjat följa det. Kan nog ana varför jag ska träna när jag har värk. Den blir inte lika intensiv och försvinner snabbare! Så nu ska jag snart bädda ner i den kalla sängen tillsammans med en uppvärmd vetevärmare :-) och förhoppningsvis få sova inatt också. Såg att det är fullmåne, så vi får väl se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0