Nya lo:s

Har laddat över dom från kameran nu, fotade redan igår (?) minnet är bra med kort :-)

image8

Lovade fler bilder från Kreta-resan och här är lite mer bevis på det dåliga vädret! Inte för att vi kan grekiska, men vi kunde ändå förstå att även dom var förvånade över det dåliga vädret. Mittenbilden, med palmen mitt i, är tagen från vårt hotellrum. Kan ju tillägga att det inte bara var jag och sambon på den resan, utan även mina föräldrar, min bror med fru och deras 3 barn.... då var barnen 5 & 3 år... inte helt lätta att sysselsätta! :-)

Nu har det blivit sängdags för mig. Känns att det är torsdag! Härligt med helg snart!

Ha det bra i gråvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0