Nytt utseende...

på bloggen blev det ikväll. Roade mig med det, men är väl inte klar med allt tror jag. Gillade inte riktigt den skarpa gröna färgen. Tur att jag har en sambo som kan mer ang datorer än mig :-) Helt hopplös vad det gäller programering, men jag försöker lära mig!

Har inte blivit något scrapat idag tyvärr :-( Dock blev det en nästan 1 ½ timme lång promenad mitt på dagen. Solen sken och blåsten var betydligt lugnare än igår! Helt underbart! Längesedan jag gick en så lång promenad i dagsljus. Har verkligen saknat det.

Ska strax räkna samma veckans antal steg *spännande* I fredags blev det nämligen inte speciellt många :-( Blir nog sämre resultat än förra veckan, men det är bara att ta nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0