Tävlingskit

Det var som sagt vad som låg i paketet igår, beställt från Stellas. Beställde det som heter Basic Grey. Kan bli kul att sysselsätta sig med. Alla papper kanske inte är såna jag skulle ha köpt själv, men vad fasiken - det går ju att sälja till någon annan!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Sov runt 10-11 timmar inatt och har sovit en stund på eftermiddagen. Så frisk är jag inte. Kämpar fortfarande med maten och vätskebalansen känner jag. Har iaf ätit mer idag än igår vilket är positivt.

Vädret är ingen höjdare idag. Sambon var iväg till gymmet och kom hem i sista sekunden. Ungefär 1 minut efter han kliver innanför dörren öppnar sig himmlen. Vinden är inte rolig den heller. Så jag har det nog ganska bra här i sängen iaf tror jag. Fast det börjar bli drygt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0