Trött

Jisses vad trött jag är idag. Kan ju bero på att vi kom hem 2.30 imorse och sen tog det ett tag innan jag somnade och vaknade tyvärr redan vid 9 :-( Det positiva är att vädret iaf är hyfsat idag, sol skiner igenom molnen lite. Har dock ingen riktig koll på blåsten. Igår blåste det något grymt. Bilen var svårkörd både dit och hem, ryckte rejält i den.
Kvällen var dock suveränt trevlig. God mat och bra sällskap! Tack! :-) Dottern V i familjen visade sig vara ett riktigt charmtroll. Fyllde 1 år nu i veckan. Vi har inte hittat någon ledig helg på hela hösten att träffas, vilket är skam! Men det få vi se till att ändra på under våren! Det är ändå bara 12 mil mellan oss.... Men, ibland blir det så och det är inte mkt att göra åt.

Trots tröttheten tänkte jag ge mig ut på en skön och lång promenad och förhoppningsvis orka scrapa lite ikväll. Väntar med stor spänning på att våra kompisar J & M ska få sitt andra barn... Redan 7 dagar sent... M tror själv att parveln kommer runt den 27:e :-) Ett kort till dom och den nyfödda är tanken, när jag vet könet :-)

Har ju skrivit ett antal gånger att jag ska installera Photoshop på datorn... Nu har vi, dvs sambon och jag, kommit på att jag måste (!!!!) installera om datorn och då kan jag likväl vänta med att installera PS.... Vet ju i vilken takt vi brukar göra såna tråkiga saker, så det lär väl tyvärr dröjja... Datorn är ändå 1½ år nu, så det är läge att göra det... Ska installera XP Pro så jag kan logga in på jobbets servern m.m hemifrån. Tyvärr så behövs det ibland, jobba hemifrån alltså. Kanske är bra om man har en dålig vecka och blir liggandes sängen....

Jaja, långt inlägg blev det. Var inte mening.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0