4 nya lo!

Fick ett riktigt ryck i helgen och gjorde 4 lo, alla efter Silwerstars skisser som ligger på hennes blogg. Här kommer iaf mina 4 bidrag jag gjorde.

Den första är jag och min äldsta brorson som myser vid 2 olika tillfällen. Det vänstra kortet är från 22 december 2007 och det högra från juli 2003 tror jag. Dagen efter är vi iaf på Kolmården, så mkt kommer jag ihåg :-)
image46


Detta kort är taget i Sollidens Slottspark i september 2007. Jag tog bilen och åkte upp för att göra ett besök en lördag. Hade så bra tur med vädret! Detta var när jag precis var i startgroparna för att börja scrapa!
image47

Tror inte detta behöver någon mer förklaring! Kortet är iaf taget den kvällen vi firade pappsens 60-årsdag på Kreta. Mycket sällan jag lyckas ta kort på min bror! Detta har legat sen i september/oktober och väntat på att bli scrapat. Först nu hade jag papper och en bra skiss att jobba efter! Vi får se vad han tycker när han ser det till sommaren....
image48


Mitt älskade Kalmar Slott. Kan nog ta hur mkt bilder som helst utan att bli trött på det! Det enda som stör just nu är byggnadsställningarna... Men jag vet att det är för att det ska bli ännu bättre, så jag får ta och stå ut! Dessa bilder är tagna i december när jag var ute på en fotosafari en tidig lördagmorgon.
image49


Nu ska jag ta mig lite glass och sen krypa ner i sängen och kolla på CSI NY - favvoserie!!!!!

Take care! Kramiz!

Kommentarer
Postat av: Alexandra-lindgren

vilka fina layouter!
min favorit var nog "vattemfall!"

2008-03-03 @ 20:57:34
URL: http://www.alexandras-scrap.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Vilka fina Lo:s du har gjort.
Ha en bra dag.

2008-03-04 @ 08:33:57
URL: http://www.evalena.blogg.se
Postat av: Lisbet

Skitsnyggt ...helt enkelt..

2008-03-04 @ 10:50:55
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0