Födelsedagskort!

Mars är den månaden då flest kompisar och familjemedlemmar fyller, oktober därefter.  Har därför idag gjort ett par kort till vår kompis J samt sambons syster A.

Ett ganska enkelt kort men jag gillar det enkla. Många gånger tycker jag att det är roligare att ge något jag inte lagt för mycket tid på. Tänker inte som alla andra i alla lägen, jag vet! :-)

image52

Detta kort är gjort till svägerskans 44-årsdag. Hon hade fått ett kort i veckan och fick lite ångest över det :-) Just därför var vi tvugna att skriva Grattis på 44-årsdagen *hihi*

image53

Det mönstrade pappret sitter även på baksidan. Ser väldigt snett ut på bilden, som vanligt :-( Men, det är inte snett i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0