Hemma idag...

Vaknade 5.45 idag... Tog en dusch och kände att jag inte skulle fixa att gå till jobbet idag. Det tog bara stopp. Kroppen lixom skrek nej... Aldrig varit med om något liknande. Men jag har iaf lärt mig att lyssna på kroppen. Så jag åt lite frukost, sa hej då till sambon och somnade om och sov fram till kl 11... Ops! Nu har jag precis ätit lunch, snackat med kollegan och druckit en kopp kaffe. Och fortfarande inte kommit ur sängen... Får hoppas på att jag orkar jobba längre fram i veckan. Gillar ju mitt jobb! Men kanske inte tempot alla dagar...

Ha en bra vecka! Kramiz!

Och TACK för alla trevliga kommentarer jag får - de värmer!!! Keep it up! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0