Påskkort!

När Anna var här igår påbörjade mina påskkort. Tyvärr tog inspirationen slut på just den biten igår. Men idag efter jobbet, när jag skickat iväg sambon till gymmet gjorde jag klart dom. Det är bara 3 st och de ser likadana ut, men jag har gjort dom med kärlek till mottagarna!

image44

Det jag har haft funderingar på när man ser alla fina kort runt om i bloggar är hur baksidan ser ut? Jag ser aldrig någon visa upp baksidan på sina kort... Hade varit intressant att veta hur de fäster brads m.m på ett snyggt sätt. Någon som kanske kan förklara detta med bild och ord för mig? :-)

Hann även med att altra en liten ask ikväll. Vi köpte hem den till alla hjärtans dag och då var den full med Alladin hjärtan. Nu vet jag iof inte vad jag ska använda den till, men det kommer jag nog på så småningom...

image45

Alla andra sidor är klädda med två olika nyanser av grått papper. Ser väldigt snett och dant ur här ser jag, men det är inte så i verkligheten.

Såg att mina bidrag till Silwerstars skiss-tävling på bloggen hade blivit publicerade, så då ska jag göra det här oxå. Kommer i ett annat inlägg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0