Present...

Fick en liten oväntad men ack så trevlig present idag! När jag öppnade brevlådan såg jag att det låg ett kuvert från lilla mammsen. Och i detta kuvert fanns det en papperspåse med band! Hon hade varit på syfestivalen i helgen och handlat åt mig! Från Landstoken! :-) Snacka om komiskt! Hon har ingen aning om att det är Landstoken/Helena som håller i träffen i Rottne tex. Kunde inte låta bli att fota högen med band och skicka ett mail och tacka! Så här får ni samma bild som min mamma fick!

image50

Nähä, dags att återgå till jobbet igen. Har precis avslutat min lunch. Hade gärna fortsatt vara ute i det fina vädret! Solen skiner från en klarblå himmel, ingen vind och några plusgrader. Kan det vara en bättre vårdag?!?!!!

Skrivs ikväll igen! Kramiz!

Kommentarer
Postat av: Elina

Det där bandet som ser ut som måttband tänkte jag köpa, men när jag fick en paus och gick dit var det slut. Snäll mamma!

2008-03-06 @ 18:43:06
URL: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0