Ytterligare en dag i sängen...

Åh så trist och tråkigt! Tyvärr så fick jag feber igår kväll och en grym huvudvärk. Allt hänger i idag oxå :-( Detta verkar vara den typiska tiden på året då jag är sjuk! Precis samma vecka förra året! Då hade jag dock sällskap av sambon.

Satt vid skrivbordet igår och plockade med mina scrapsaker, men det fanns ingen ork eller inspiration till att göra något. Dock har det blivit lite saker beställda från USA :-) Och så väntar jag på mitt månadspaket från MoshPosh... mmmm, påsken kan bli trevlig med allt nytt jag väntar hem! Eller så får allt vänta till efter resan och träffen...

Kramiz från sjuklingen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjenare tjejen. Tråkigt att höra att du e sjuk. Jobbigt att inte orka. Hoppas att du mår bättre snart!
Puss och kram!
Camilla

2008-03-12 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0