Ännu mer produktivitet!

Har gjort 2 nya lo ikväll :-) Härligt! Tror inte min block släppt riktigt ännu, då jag saknar lite av min tidigare produktivitet. Men jag är glad för att jag iaf skapar igen. :-)

Den ena lo:n kan jag visa upp direkt, den andra ska jag skicka in till en skissutmning, så den får vänta ett par dagar.

image26

Kan vara svårt att se vad jag skrivit:
"Bilderna är tagna 23 december 2007. Högvakten är något jag är uppvuxen med, men för sambon var det första gången."

Min budget har med detta då utökat sig från igår:
LO:s = 33 st
Kort = 9 st
Tradra = 155 kr
Pengar att handla för = 1160 kr
Spenderat = 580 kr
Kvar att handla för = 580 kr

Nu ska jag inte scrapa mer ikväll, känner mig otroligt sliten efter veckan. Skönt att det bara är 1 dag kvar.

Vad ska du göra i helgen??

Kram, Mahlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0