Back in buisness!

Har haft en riktig down-period. Allting har varit usch, fy och blä. Tur att kollegorna på jobbet respekterar när man säger att det är en dålig dag. Tack till dom!!! Sambon har fått stå ut med mkt som han inte ska behöva. Tack till honom oxå för att han inte tröttnar på mig!

Gjorde lo i helgen, inte helt klar ännu. Ska se om jag kan fixa det ikväll och fota och få ut den här. Väntar på ett litet paket från Scrapaddicted samt mitt månadspaket från Mosh Posh. Kanske kan bli lite scrapat till helgen om inte annat.

Skönt i det gråa tråkvädret är att veta att om ca 1½ månad befinner jag mig på varmare breddgrader. *längtar* Verkligen välbehövligt att få det miljöombytet. :-)

Nu är det snart jobbdags! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

En scrappblock kan komma närsomhelst! Särskilt om man inte är på topp för övrigt! Hoppas den släppt så att du kan skapa nu! Jag har märkt att min stil ändrats lite efter varje block...vet inte om det ÄR så, men det känns så... KRAM

2008-02-14 @ 09:46:19
URL: http://alsjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0