Nya lo:s

Har inte skrivit på några dagar nu, men produktiv har jag varit :-) I torsdags kväll gjorde jag 2 nya lo:s och igår lördag gjorde jag 6 st (!) Är ju en snabbscrapare, så har jag väl bestämt mig för papper och upplägg på själva lo:n brukar det gå undan. Det enda som kan ta tid för mig är att komma på bra titlar :-) Inget problem igår med den första lo:n jag lägger upp. Kompisen N som visade upp en liten del av sin solglasögon-samling :-)

image14


Sen har jag gjort en lo på mig själv!!! Bilden är sen sommaren 2002 när jag var med sambon på en golfrunda. Spelar ju inte själv, men går med en del på hans rundor. Detta var även på den tiden när jag var långhårig :-)

image15



Kompisarna vi var och besökte för ett par veckor sen har en dotter på 1 år som villigt ställde upp som fotomodell :-) Verkligen inte mina färger egentligen, men hennes tröja gjorde att jag kunde gå loss med färgerna.

image16



Så min scrapbudget ser ut som följer, efter mitt inköp av ett nytt album i fredags.:

LO:s = 26 st
Kort = 9 st
Tradra = 0 kr
Pengar att handla för = 830 kr
Spenderat = 330 kr
Kvar att handla för = 500 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0