Scrapat!!!

Tjoho! Har äntligen haft tid, lust, ork och viljan att scrapa! Blev en lo efter den här skissen. Blev supernöjd! Ska fota den imorgon och så lägger jag upp den här. Blev även klar med en lo som jag gjorde i slutet av januari till Stellas kittävling. Det var som vanligt titeln som saknades. Men ikväll föll allt på plats! :-) Eftersom jag varit så dålig på att scrapa och inte fotat nåt heller egentligen kompenserar jag det lite med några härliga bilder tagna tidigare i år.

image21


Kalmar Slott en söndag i januari.


image22


Svanar som simmar i Slottsfjärden, bilden tagen samma dag som den ovan.


Nu ska jag säga hej då och godnatt till älskade sambon som ska iväg på innebandy och själv ska jag fortsätta scrapa lite! :-)

Ha en bra vecka så skrivs vi!  Kram, Mahlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0