Scrapbudgeten

Lovade i ett tidigare inlägg att jag skulle uppdatera min scrapbudget. Har verkligen ingen koll alls, så det är bara bra att det blir gjort!

LO:s = 31 st
Kort = 9 st
Tradra = 155 kr
Pengar att handla för = 1110 kr
Spenderat = 580 kr
Kvar att handla för = 530 kr

Tror att jag räknat rätt nu... Handlade från Scrapaddicted den helgen Jane hade 25 % rabatt... Annars är det mitt månadspaket från MoshPosh som kommit och som jag inte räknar in i ovanstående budget. Budgeten ser iaf helt ok ut, bättre än vad jag trodde :-)

Gjorde en lo till ikväll! Fick ett papper med döskallar från Anna tidigt i våras (tror jag) som jag verkligen varit sugen på att använda! Idag blev det så tillsammans med kort på min yngste brorson. Bild kommer!

Nähä, snart dags för sista vändan till tvättstugan och sen sängen för mig.

Ha det bra och kom ihåg att lämna ett avtryck! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0