Skön söndag

Vaknade redan strax efter 8... gick upp, åt lite frukt och sen tog jag en promenad i solen och blåsten. Skönt! Härlig söndagfrukost när jag kom hem :-) Vid halv 2 stack vi iväg till L och F, fd grannar som flyttat några km utanför stadskärnan. Blev bjudna på god lunch och kladdkaka till efterrätt! Mysigt! Var hemma först framåt halv 7. Ops! :-) Har inte träffats på några månader så det fanns behov av att snacka kan jag lova. Resten av kvällen har vi myst och slappat och laddat batterierna inför veckan som kommer. Sambon ska väl försöka orka kolla på Super Bowl inatt... jag tänkte sova istället...  Dags för sängen och en god natts sömn inför ytterligare en arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0