Kreativ!

Det är vad jag har varit i eftermiddag och kväll! :-) Gjorde en lo till Stellas skisstävling i eftermiddags. Supernöjd! När jag sitter där och är nöjd ringer det på dörren - kompisen L står där! :-) Inte setts sen början av december! Nyförlovad var hon oxå :-) Så det blev till att göra ett kort ikväll till henne och hennes F. Ska träffa dom i helgen. När jag ändå var i farten så gjorde jag ytterligare 4 kort *ops* Snygg påfyllning på scrapkontot! :-)
Förhoppningsvis fylls även Traderadelen på, har lagt ut en auktion idag. Har fler saker att lägga ut, kommer under veckan!

LO:s = 18 st
Kort = 8 st
Tradera = 0 kr
Pengar att handla för = 610 kr
Spenderat = 231 kr
Kvar = 379 kr

Nu tänkte jag ta och krypa ner under täcket. Efter föregående natt känns det som att jag behöver sova :-)

Take care!

Kommentarer
Postat av: lisbet

Schhh?har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe ? smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt?så snyggt.. Ha en skön dag.

2008-01-31 @ 09:47:13
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0