Skön lördagsförmiddag....

i sängen har det blivit. Eller förmiddag... har väl gått över till eftermiddag nu :-) Sov till 9, sambon till nästan 11 :-) Ganska slitna båda två efter veckan som gått. Gick ut för att köpa lite färskt bröd, med kameran i högsta hugg. Fick några bra bilder och drygt 2500 steg på räknaren! Efter att ha ätit god brunch har vi kollat på damernas störlopp och sen damernas skidskytte. Nu börjar det bli dags att åka till L & A och deras dotter V för en trevlig eftermiddag och kväll. Lite orolig för vädret bara. Blåser något fruktansvärt utanför fönstret, och då har vinden ännu inte kulminerat :-( Har iaf lyckats ta mig in på Vägverkets hemsida och kollat av läget, och det är tur att vi åker söderut, norrut ligger det ett par träd över vägen.

Bilderna från förmiddagen kommer jag lägga upp imorgon när jag förhoppningsvis är något piggare :-) och även kanske ha fått Photoshop installerat, för dit har jag inte kommit ännu :-)

Ha en bra lördag i blåsten och njut av lyckan att få stanna inne med gott samvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0